top of page
cinfido transparent.png
cinfido transparent.png

Ինչպես կառուցել ուժեղ թիմեր. բիզնեսի հաջողության հիմքը

0

11

Մեր օրերի դինամիկ բիզնես միջավայրում ուժեղ թիմեր ստեղծելը ոչ միայն անհրաժեշտություն է, այլ նաև ռազմավարական առավելություն: Անկախ նրանից՝ դուք  ստարտափ եք, թե կայացած կազմակերպություն, ձեր թիմի ուժը կարող է որոշել ձեր հաջողությունը: Ուժեղ թիմեր կառուցելը սկսվում է ամենակարևոր գործընթացներից մեկով՝ աշխատակազմի հավաքագրումով:


Ինչու է աշխատակազմի հավաքագրումն այժմ ավելի կարևոր, քան երբևէ


Աշխատակազմի հավաքագրումը ոչ միայն թափուր աշխատատեղեր լրացնելն է, այլև ճիշտ մարդկանց գտնելը, ովքեր համապատասխանում են ձեր կազմակերպության մշակույթին, արժեքներին և նպատակներին: Համակարգված հավաքագրման գործընթացը կարող է ապահովել, որպեսզի դուք ներգրավեք տաղանդների, որոնք ոչ միայն ունեն անհրաժեշտ հմտություններ, այլ նաև ունեն ներուժ՝ աճելու ձեր կազմակերպությունում։


Արդյունավետ հավաքագրման հիմնական առավելությունները

  • Մշակութային համապատասխանություն. աշխատակիցները, որոնք կիսում են ձեր ընկերության արժեքները, ավելի ներգրավված և մոտիվացված են։

  • Հմտությունների համապատասխանություն. ներգրավելով ճիշտ հմտություններով մասնագետների՝ ձեր թիմը կարող է հաղթահարել մարտահրավերները և ապահովել բարձր արդյունքներ։

  • Հոսունության նվազեցում. աշխատակիցների ճիշտ ընտրությունը նվազեցնում է բարձր հոսունության հետ կապված ծախսերը և խոչընդոտները։

  • Ապագա աճ և զարգացում. ռազմավարական հավաքագրումը ուղղված է ոչ միայն ներկայիս կարիքներին, այլև ձեր թիմի դիրքավորմանը՝ վաղվա հնարավորությունների համար։


Ուժեղ թիմերի կառուցման հիմքերը

1. Սահմանե՛ք ձեր տեսլականն ու նպատակները: Նախքան ուժեղ թիմ ստեղծելը, դուք պետք է հասկանաք, թե ինչի եք ձգտում հասնել: Սահմանեք ձեր ընկերության տեսլականը և սահմանեք չափելի նպատակներ: Դրանք կծառայեն որպես ուղեցույց հավաքագրման և թիմի զարգացման համար:

2. Կարևորե՛ք աշխատակիցների լավակեցությունը: Աշխատակիցների լավակեցությունը չի սահմանափակվում միայն ֆիզիկական առողջությամբ: Այն ընդգրկում է նաև հոգեկան, էմոցիոնալ և ֆինանսական առողջությունը:


  • Աշխատակիցներին առաջարկեք հոգեկան առողջության աջակցություն, ճկուն աշխատանքային պայմաններ և ֆինանսների կառավարման սեմինարներ։

  • Ստեղծեք մշակույթ, որտեղ աշխատակիցները կզգան իրենց գնահատված և աջակցված:


3. Ուշադրությու՛ն դարձրեք շարունակական ուսուցմանը: Ժամանակակից աշխատավայրում փոփոխությունների տեմպը արագ է, և վերապատրաստումը այլևս ոչ թե ընտրություն է, այլ՝ անհրաժեշտություն:

  • Իրականացրեք շարունակական վերապատրաստման ծրագրեր, մենթորության ծրագրեր, աշխատակիցների համար ստեղծեք հմտությունները զարգացնելու հնարավորություններ։

  • Ստեղծեք աշխատակիցների անհատական զարգացման պլաններ, որոնք համապատասխանում են անհատական և կազմակերպական նպատակներին։


4. Ստեղծե՛ք բազմազանության մշակույթ: Բազմազանությունը, հավասարությունը և ներառականությունը պետք է լինեն յուրաքանչյուր ընկերության ռազմավարության հիմքում։ Բազմազան թիմերը բերում են նոր մոտեցումներ և նորարար լուծումներ:

  • Ստեղծեք մի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուրը կիսում է գնահատված զգալու, արտահայտվելու և ներդրում կատարելու հնարավորությունը։

  • Մշտապես վերանայեք աշխատակազմի հավաքագրման գործընթացը և խթանեք անբռնազերծ որոշումները:


5. Ճանաչե՛ք և գնահատե՛ք գերազանցությունը:  Գնահատումը հզոր մոտիվատոր է։

  • Արժևորեք աշխատակիցների ներդրումները կանոնավոր կերպով՝ բացահայտ ճանաչման, մրցանակների կամ պարզ «շնորհակալության» նամակներով:

  • ü  Տոնեք նշանակալի պահերը, թիմի ձեռքբերումներն ու հաջողությունները:


    6. Պահպանե՛ք բաց հաղորդակցություն: Թափանցիկությունն ու վստահությունը կարևոր են թիմի համախմբման համար:

  • Խթանեք բաց և թափանցիկ հաղորդակցությունը:

  • Խրախուսեք հետադարձ կապը։

 

Confido Advisory-ում, որտեղ վստահությունը, թափանցիկությունը և գերազանցությունը հիմնական արժեքներն են, մենք հավատում ենք, որ մարդիկ են յուրաքանչյուր կազմակերպության հաջողության բանաձևը։ Ճիշտ տաղանդներ ներգրավելով և համագործակցության ու աճի մշակույթը խթանելով՝ բիզնեսները կարող են հասնել բացառիկ արդյունքների։


Ցանկանու՞մ եք կառուցել ձեր թիմն այսօր: Կապ հաստատեք մեզ հետ ՝ իմանալու, թե ինչպես կարող են մեր հավաքագրման և խորհրդատվական ծառայությունները օգնել ձեզ բացահայտելու ձեր կազմակերպության ամբողջական ներուժը:

+374 44 700 706

ՀՀ, 0028, Երևան, Օրբելի Եղ․ 45շ․

3-րդ հարկ, 322 գրասենյակ,

Դամառ բիզնես-կենտրոն

bottom of page